jag älskar dig mathias ,

mathias persson , jag  kan inte  beskriva  hur  mycket jag  älskar  dig
jag vet att vi bråkar ofta och så men vi löser allting tillsammans alltid
du   betyder  allt  för  mig   och   jag  vill  aldrig förlora   dig   älskling
jag älskar ditt  underbara  leende  och  varje gång jag ser dig blir  jag
helt  varm  i  kroppen ,  och  när  du  kysser  mig med dina underbara
mjuka läppar , du är det finaste jag vet och när jag inte är med dig så
tänker jag på dig hela tiden , när du inte är med mig saknar jag alltid
din närhet , jag har aldrig känt såhär förut , jag älskar dig mathias <3

Kommentarer
Postat av: mathias

jagälskardigninababe, du är bäst <3333

2010-03-07 @ 19:14:56

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0