igår ; redovisning och färga linus hår :) !

åhhh .. igår i skolan skulle vi redovisa och jag är verkligen en person som hatar att redovisa .. men ja jag hoppas inte jag blev allt för generad , tyckte faktiskt jag prata rätt högt faktiskt och kollade ut :o ? jaja , jag hoppas jag blir godkänt i mitt arbete och så :) hihi ! men efter skola följde linus och zack med mig och och min älskling hängde också med för han inte orka cykla själv till mig eller ngt , jag vet inte :) men linus har ju haft sitt hår svar innan så man vänta ju inte på ngt resultat så men ja :) ursäkta för mina dåliga bilder !

Kommentarer
Postat av: feliciaaaaa

De blev faktist bra! Hehe. Grattis igen snäckan :') Jag älskar dej!

2010-03-25 @ 20:54:08
URL: http://sannesbestis.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0