igår ; gondolen med folket

va på gondolen älskling,mia,minna,emma,macky,ollis,lovisa,oscar och jonathan :) mycket trevligt men jag måste säga att jag inte tycker gondolen har så bra service , usch och maten var ju inte den bästa enligt minna,macky och jonathan. macky klaga på att köttet var rött och torrt , minna betala inte ens för maten för den inte smaka som den skulle och jonathan vänta på sin pizza i en timme så han fick pengarna tillbaka , själv tog jag och lovisa bara pommes och bearnäså :) efter körde macky,jag,fille och älskling hem till mig för jag skulle hämta saker och sen körde macky oss hem till mathias , macky körde hem sen och jag,älskling och fille skulle kolla på farsan men där var dålig kvalite så jag somna istället , det var min dag ungefär :D

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0