ett halv år med min älskling

att vi har hållt ihop i hela 6 månader älskling känns så underbart ! tiden har gått så sjukt snabbt älskling,  känns som om vi blev tillsammans för jag är ännu nykär, och när du kom fram rosorna bakom mig idag i skolan och överaska mig blev jag helt knäsvag älskling , du är absolut vackrast i mina ögon .. och att vi haft lite problem här och var ganska ofta i vårt förhållande så håller vi ihop ? länge till , eller hur älskling ? du betyder så otroligt mycket för mig att du nog inte fattar det själv , när du ler blir jag helt varm i kroppen , när du kramar mig känner jag trygghet , när jag kollar in i dina glittrande ögon får jag en sån känsla som jag inte ens kan beskriva , när jag ligger och sover så känner jag mig så lycklig , mathias persson jag älskar dig sjukt mycket och hoppas vi håller ihop mycket länge till , och jag hoppas du förstår att du är allt för mig älskling , min kärlek är helt obeskrivlig till dig älskling ! visst har vi haft dåliga stunder men även sjukt många underbara stunder , eller hur älskling ? jag skulle sitta och skriva i en evighet nu hur mycket jag älskar dig , mathias persson du är allt för mig och jag har aldrig känt såhär förut , släpp mig aldrig ! jag älskar dig


dålig webbkvalite , men tack för dom underbara sex rosorna älskling <3

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0