dagen idag ,

dagen idag har varit rätt så bra :) hade so prov och jag fick alla rätt , stolt faktikst .. men matte provet gick inte alls så bra , 8 rätt & 11 fel  av 20 , men jag får fortsätta kämpa som vanligt :o åh att gå i skolan är bara jobbigt och tar på ens liv .. på lunchrasten cykla jag till min älskling och åt lite där eftersom det var äcklig mat i skolan , hatar skolmaten , men vem gör inte de :o ?   efter skolan stod jag och snacka lite med emil hansson medans jag vänta på mamma , sen kom mamma och idag har jag försökt ta bilder till min header , men  ..
1. jag blir inte bra på bilder
2. min kamera suger !!
men jag fick nog en bra bild som jag ska testa med annars tar jag nog ta den som jag la in i förregår tror jag det var :) men nu ska jag sitta lite mer vid datan och sen ska jag packa lite saker sen ska jag gå till min älskling och nanna där ! vi ska upp tidigt imorgon eftersom han ska spela fotbollsmatch i trelleborg , ha det bäst !

Kommentarer
Postat av: sara

sv: du är iiinte kass snäckan!

2010-03-12 @ 18:56:51
URL: http://hheysaraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken katastof!

2010-03-13 @ 11:01:24
Postat av: Emily

Du e inte kass Nina ! :O

Forsätt bara att kämpa så fixar du det . men du e inte kass bara för några fel :O



// Emily :)

2010-03-17 @ 17:39:34

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0