barnvakt

igår var jag då barnvakt eftersom dom överaska mamma med att åkta till malmö och äta och lite sånt :) var mest barnvakt till hannes då men egentligen till nadia och min syster också , min älskling hjälpte mig också :) jag och mathias laga taco , och fy vad det såg ut efteråt haha och jag fick plocka undan allt själv .. snacka om att det var jobbigt, undertiden så lekte alla runt i hallen och hade skojigt. efter jag hade plockat undan så spela vi med "andra ord" och vem vann om inte jag och mathias , höhö .. sen kolla vi på filmen upp , och om ni ska se den ska ni se den på engelska ! snacka om att man var trött i huvudet det :) sen åkte dom hem vid kvart i 12 . tack älskling för hjälpen <3

efter vi hade ätit :o  sviiiiiiiiiinstia !


hannes och thea :)



Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0