att göra fel och att misslyckas

att gör fel med vilje är en sak och att göra fel utan att göra det medvetet är en sak.. jag gör fel hela tiden känns det som och kanske har svårt att erkänna mina fel ibland i vissa sammanhang , men när jag inte tycker jag gjort fel så säger jag att jag inte tycker att jag gjort fel , vet inte riktigt hur jag ska förklara allting som jag har inom mig just nu , men vad jag än gör blir det bara fel eller inte tillräckligt .. jag kanske inte är världens bästa flickvän och alla dessa gånger det nästan tagit slut , det har varit för många gånger och för nära och allting är pga mig ? det känns så i alla lägen , och även om jag då lägger allt skit på dig älskling , så vill jag inte göra så du mår dåligt  ! jag vill inte slänga skit på dig och jag njuter verkligen inte av att kasta skit på dig , jag gör det inte medvetet.. att bråka en hel kväll ,sova på det utan att ha löst det , vaknar och börjar bråka igen och bråkar i en hel dag och nu är det väldigt o stabilt i vårt förhållande , det vet jag om .. jag försöker nu , och denna gången ska jag lyckas , att höra orden  " jag ligger vaken på nätterna för jag vet att min älskling inte älskar mig mer och att jag kommer förlora dig vilken dag som helst " känns så jävla hemskt , för jag älskar dig verkligen men visar kanske inte det på ett bra sätt .. alla gånger du förlåtit mig för alla fel jag gjort , du är världens underbaraste kille som förlåtit mig gång på gång , att du lagt dig ner i våra bråk , att du står ut med mig efter alla fel jag gjort .. åh jag blir helt tårögd .. men nu förstår jag verkligen du betyder för mig, men allt har inte varit mitt fel älskling,  men jag känner att allting är inte mitt fel utan att du överreagerar  ibland babe , och att din ena kompis vill sära på oss känns ännu mer skit , förr trodde jag på den personen men just nu är den personen bara skit för mig och vill inte se den mer. det jag försöker säga att jag ska skärpa mig , jag ska inte såra dig (dock har jag inte gjort det medvetet!) jag ska helt enkelt bli en bra flickvän , för att vi bråkar funkar inte längre mathias , det gör bara inte det , det vet jag om och jag vet om att du har gjort några fel och jag gjort många fel , mathias du betyder allt för mig ..

jag älskar dig verkligen ..

Kommentarer
Postat av: älskling <3

vi har båda gjort fel babe, vissa gånger för mkt.. men hoppas på bättring nu från bådas sida :) för jag älskar dig så otroligt mkt :)<3333

2010-03-11 @ 21:35:50

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0