andra garderoben

nu har jag luftat min andra garderob , det blev inte så mycket utkastat där ifrån men jag måste dock ha nya kläder ! mina är så tråkiga och så , men jag fyller år nästa fredag och jag har en del pengar i börsen , så jag bestämde mig för att jag inte ska shoppa på hela lovet och sen stor shoppa när jag har mkt pengar , för antagligen kommer jag få pengar på min födelsedag :) har nog inte shoppat kläder på 1 månad snart , lite olikt mig faktiskt .. men men :)
nu ska jag ta in alla saker på mitt rum eftersom jag storstädar , jag har dammsugat och torkat golvet sen ska jag till mathias och sova där tror jag :) imorgon ska jag och folket kolla på mathias och oscars match sen drar alla hem till oscar och kollar film , på torsdag ska jag bada i hörby och sen sticker jag på tjejkväll med mina älsklingsttöser ! :)

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0