Tjoooo ! :D

Mitt nya hälsa ord är : Tjo/Sho , haha låter skit fult men jag har fått det på huvudet ;)
Vädret har ju bättra sig lite men än är det inte riktigt på topp än! Skolan har varit helt okej, har haft vår sista idrottslektion i helklass, nu är det bara inriktningen på torsdag som är kvar. Tänk att det bara är 3 dagar kvar till skolavslutningen, det är helt jävla sjukt och jag börja 8an nästa termin.. Får min första betyg och så, lite nervös får man faktiskt vara och hela vår skola kommer vara helt jävla död nu när alla roliga 9or sluta, förra året och nu detta året.. Så nästa klass som "livar upp skolan" blir nog vår klass, iaf killarna i klassen. Usch ja ..

Efter skola drog jag med Maja hem och snackade lite sen kom lilla Emil och Emil och hämtade mig och så körde vi till Sövde. Då kom David, Bengtsson, Anton, Levin, Lisa och Josefine och stekte lite med oss, det var rätt najs! Körde hem och snacka lite med Petter och Sabina på flora och så, och på vägen när vi körde hem så mötte vi Joel så snacka vi, och till sist hamnade vi hos Anton. En kvart senare skulle jag hem och då kom min Maja älskling och mötte mig och sen hem till henne hämtade mina saker sen följde hon mig en bit, nu sitter jag här och har på min skolavslutnings klänning och skor.. Ärlig gillar jag inte min klänning nu :( ÅH ! Men nu ska jag hoppa in i duschen eftersom jag har fullt med gräs i mitt hår, tack vare BENGTSSON! Kram

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0