Tjaaaaaaaaa

Lite stekigt väder idag igen och jag gillar det så sjukt mycket! Och jag måste berätta att jag var så sjukt nervös i morse att jag inte åt någon frukost..  Men redovisningen gick ändå rätt bra, men ja jag var så jäääääääkla nervös alltså! Har även haft utvecklingssamtal idag och det gick väl hyfsat bra, även om jag ska räkna matte över hela jävla sommarlovet igen.. Men ja det löser sig väl hoppas jag :) Har varit och tvättat Davids epa idag, hahha eller ja vi hade mest vattenkrig, eller jag skulle gömma mig bakom Anton men den svikaren hjälpte inte mig och inte Maja heller,  vilka kompisar man har :) Ikväll sticker jag och lite folk ut till sövde och har det mysigt, hahha stammis på skövde, nej men ja. Om jag har bilder så lägger jag in dom vi får se hur det, men snart ska jag snart hem och äta mycket grillat och nypotatisar, mmmmmmmmmmmmmm! Kram

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0