Nova lund

Emil och jag körde då till Nova idag och skulle handla skor :) Men först tyckte han då att vi skulle köra till hans kusin så det gjorde vi :) Och ni vet han roliga som var med i idol ? Lägger in ett videoklipp på honom senare, ja det är en av hans kusiner tycker det är skit coolt att dom är de :) Iaf, sen körde vi till skopunkten och så fort jag kom in där så hittade jag världens finaste skor som jag tog på mig direkt och blev helt in love i. Åt lite på donken sen körde vi hem, somna i bilen idag igen .. Jag är så jääävla trött alltså :o ! Jaja, tack för idag emil och kusinerna :)
Mina nya älsklingar ! Sjönk ner lite i marken med ena klacken, höhö :)  

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0