Jobba jobba jobba jobba

Just nu är jag så sjukt jäääkla förbannad på min cp äckel mobil för den inte vill som jag vill ! Åh jag får inte in bilderna på datan för min kontakt har klapp, och sen skicka jag bilderna till Moas mobil men så kunde man inte göra något där, eller jag fattade inte så ja det får bli en bildlös dag idag :( ..
.
Idag har jag och Ollis målat satan och jag måste säga att han suger på att måla ;););) nej jag skojade bara han är jätte duktigt ! Och vi har faktiskt kommit skit långt så vi ska nog börja med framsidan eller något imorgon, ärligt så vet jag inte :)
.
När jag kom hem blev det storstädning, då menar jag verkligen storstädning! Jag drog fram allting från mitt sminkbord och bakom spegeln. Usch säger jag bara! Jäklar var dammigt där var och sjukt mkt skräp. Kastade en halv svart sån kasse med saker. Nu har jag bara typ hela rummet kvar, sen ska jag få mitt andra rum som sagt :)
Sen kom Emil hit och höll mig lite sällskap och så åkte jag,David och Emil och hämtade Anton. Pallar inte berätta allt, men kvällen slutade hos David där några andra kom dit :) Och jag hatar pappa för att jag skulle vara hemma halv 10, ruuuuuligt! Åh.. Men nu ska jag snart gå och lägga mig, kram på er

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0