Hos Jockeeeeeee :)

Idag har jag varit i hela Österlen. Först i Komstad där min familj skulle kolla på skor, sedan till lilla Tomelilla där jag träffade Henke som jag nog inte träffat på ett halv år :o Sen körde vi vidare till Ohlsson basad i Ystad. Köpte student present till Macky där eftersom jag ska dit imorgon. Hoppas han blir glad för det, haha :p .. Körde hem snabbt sen körde mamma mig till David där Jocke och lille Anton var, steeeeekte i solen och hade vattenkrig, så sjukt kuuuul :) Sedan drog vi hem till Jocke där vi varit hela kvällen och ska snart hem och fixa lite saker tills imorgon och så, men jag hinner kanske inte blogga imorgon, men jag ska lägga in bilder från Mackys student om jag tar några. Kram

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0