Helt overkligt,

http://www.facebook.com/home.php#!/video/video.php?v=382374406530&oid=303823800072
Sjunger som en ängel.. men som nu är en sjukt vacker ängel som vi aldrig mer kommer få träffa eller höra. Ärligt talat så är nog detta det sjukaste som någonsin har hänt.. Jag kände Julia när jag var liten men sen har vi inte träffats på flera år. Men ändå tar det så sjukt jäkla hårt på en, jag förstår inte varför. Har gråtit så sjukt mycket och somnade kl 5 igår natt.. Julia var en sjukt sjukt sjukt söt och trevligt person. Och ärligt tycker jag synd om alla som stått Julia jätte nära och om hennes familj och släkt.. Att bara förlora henne, åh nej jag förstår det bara inte.... Detta är helt sjukt och man har inte riktigt förstått än vad som hänt. Jag vet inte vad jag ska skriva heller.. Är så sjukt frustrerad så det är helt sjukt. För er som inte vet är det Julia som sjunger först.
Julia lindberg


Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0