Igår; fest! (D)

Hade en sjukt rolig kväll igår, jäklar var kul jag hade! Tack för en sjukt underbar kväll :)
.
Alla samlades hos Emil och sen cyklade vi ääääända ut till björka i en jävla orkan, fy vad det blåste. Men tillslut kom vi fram helt utmattade och skulle då vänta på mamma för hon hade all packning. Med vårt tält.. Och först testad vi först att sätta upp det, men så var det fel och så sa jag att det skulle vara så men " neeeeeeeej Nina så kan det inte vara! " men vet ni vad? Vi testade en gång till efter alla 1000 försök och jag hade rätt!
Iaf där kom mycket roligt folk och mycket dans och roligheter! Bilderna kommer, Bengtsson ska bara få tummarna loss och skicka dom till mig, men det löser sig !
Natten var så sjukt jävla kall, har bara sovit en timme i natt alltså. Sov inne i epan med Bengtsson och Emil. Sen vaknade jag vid halv 6, sen väckte jag Maja sen satt vi ute tills klockan blev 9-10, alla andra vaknade vid typ 10 :o såna sömntutor.. Och snacka om att det var kallt! Jag orkar inte förklara allt men bilder kommer, hoppas ni har haft en super start på ert sommarlov. För det har jag! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Ida

Grymt trevligt var det igår, ohyes!

Hoppas på fler, lika roliga fester, dock med mindre tårar ;) hah.

<3

2010-06-13 @ 23:04:35
URL: http://SykesStar.devote.se

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0