Hej alla glada ! :)

Min dag har nog varit den drygaste i mitt liv, guuud! Vi cyklade hem och sedan till Maja och käkade frukost med Bengtsson,Emil och David :) Har även tvättat Emils fina epa idag. Känns som jag har hunnit med så mycket idag. Varit hemma och försökt plocka ihopa lite saker i lådor eftersom alla vi ska byta rum.. Åh jag ska ha världens finaste tapet! Den får ni se när rummet är klart hihi :) Efter jag tvättat klart epan med Emil hämtade jag Mathias och så gick vi hem till mig och så hjälpte han mig då att plocka ner lite saker. Vid halv 7 tiden kom Emil och hämtade mig så körde vi ner till Jocke där David och Oskar var. Har mest varit ute och kört idag. Tror bilder kommer där ifrån också :) Fan Bengtsson är så jävla seg. Men nu sitter jag här med David och Emil och kollar på tv, eller jag sitter vid datan och dom kollar på något tråkigt. Ska väl köra hem snart, ha det bäst så hörs vi imon, kram

hittade någon bild på hans epa här :D

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0