Gomorron gomorron gubbar !

Det var meningen att man skulle läsa rubriken på göteborska haha! Hur är det med er idag? Själv är väl inte läget så stabilt om man säger så men det fixar vi till ikväll! Jag hade sjukt roligt igår alltså, en sån jävla toppenkväll! Kanske inte när jag var med familjen för där var sjuk tråkigt, menmen! Känns som jag har varit i hela Skåne på en kväll alltså. Först var vi hos Dessi sen stack jag och Emil till Oscar och träffade en massa coola personer, inklusive Mia nej jag skoja bara! Satt där en stund sen stack vi till Dessi igen och då man plötsligt var där en Victor på min pakethållare, ja jag skjutsade honom och det gick som det gick :) Men sen efter typ hela kvällen stack vi till Sandra och träffade mycket mer folk och dansa den jävla Cha Cha slide låten som inte jag kan men jag försökte så gott jag kunde.. Sen stack jag och Emil till Ystad, till Max och hämtade mat till Anton sen körde vi till någon random stans på någon fest där och träffa folk där :) Sen körde vi hem och då började ljusna då tänkte jag, och kollade på klockan obsobs då var klockan halv 4 och när jag kom in somna jag riktigt gott! Det var min kväll,  ni anar inte hur mkt jag älskar faktiskt att vara med vänner och träffa folk, man mår så sjukt bra av de :)! Hoppas alla ni andra hade en bra midsommar, ikväll blir det eket så nu är det bara till att taggaaaaaaaaaa ! :D

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0