Godmorgon!

Pigga och vakna? Själv kan ju säga att jag inte är så jävla pigg, somna nog vid 3 igår och vaknade vid 8 :o Min dag är fullspäckad med saker, nu vid 1 sticker jag och Emil och köper avslutningsskor till mig sen hem dirr och då städa lite snabbt sen kommer lite gäster hem till oss, bl.a Elin som jag inte träffat på 100 år! Men får se om jag sticker någonstans ikväll jag vet inte riktigt än :)
.
Igår: Jag sket i Sövde för en orsak som vi inte behöver ta upp här så jag var med lite annat folk istället och hoppade stuttsmatta och kollade på någon dålig bilfilm, haha inte för jag kollade den på den men antagligen var det för den var såååå dåligt :) Sen vid 12 körde vi till donken i Ystad, igen :o Andra helgen i rad blir det nog i rad.. Det var min kväll det :) Nu ska jag gå och försöka få någon fin frissa på mitt hår, kram !
.
ps, ska försöka lägga in kläderna imorgon! Och för det är punkter mellan styckena är för dom åker tillsammans när man väl publicerar inlägget, så det får bli så :p

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0