Godmorgon !

Sitter här och väntar på att klockan ska bli 9. När jag skulle gå upp i morse kände jag bara att det var kallt ute, att jag ville ligga kvar i min vaarma säng och att jag verkligen inte känner för att jobba idag. Men ja det är sånt man får ta så det är bara på att jobba. Slutar lite tidigare idag för jag ska vara hundvakt till lille Nelly, åhhhh hon är skit söt! Tar med mig kameran så får ni se sen. Men nu ska jag gå och käka frukost, ha det bäst så skriver jag sen ! Kram
Inte världens snyggaste!  Tog på mig en liten söt halsduk som jag hittade, är ju på ett blåsigt ställe så det är inte höjdare att stå där och frysa! Min outfit är kanske inte heller så fin. Tajts, någon ful sverige tröja och en stor flis, men det är ju ingen modevisning direkt så vem bryr sig ;) ? Men jag måste säga att jag ser ju ut att ha världens knullfrufs ..

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0