Godis är för gott!

Steg upp halv 8 i morse. Trött som fan och konstigt nog hade jag träningsvärk i min rumpa, vart det kom ifrån vet jag ärligt inte. Aja, Roger kom vid halv 10 tiden och hämtade mig sedan var det bara på att jobba satan och ni anar inte hur sjukt jävla jobbigt det var! Tror nog inte att jag har målat intensivt i 10 minuter idag alltså, så jobbigt! Efter lunch gick det bara neråt och då tog det så stop att vi ringde Roger och frågade om vi fick sluta en timme tidigare, och självklart fick vi det ! Så idag slutade klockan 3 idag :) När jag hade kommit hem och ätit och lite så kom Emil på besök så vi drog till Anton men han fick inte gå ut så vi körde till Maja och bestämde att hon skulle komma :) Så nu sitter Maja jag och Emil, och Bengtsson för han kom också hit här. Så nu kollar vi på 2012 som jag har sett 3 gånger! Skit tråkig :o Och jag sa ju att jag inte skulle äta då mkt godis men då ljög jag för just nu har vi chips,godis och choklad .. åhh, sånt krääng .. Aja, nu ska jag gå haaaaaaaaaj!

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0