En sjukt bra dag!

9orna hade spex dag idag och Emil kom till mig i morse för att jag skulle fixa honom , såååå jävla roligt ! Sen åkte vi till skolan så lämnade han mig där.
.
I eftermiddags så var det stipendium utdelning på bästa 6,7,8 och 9. Och vet ni vad? Jag blev årets 7a.. Jag blev helt chockad alltså :o ! Men lite stolt kan man ju vara över det, för det är ju något bra :) Och jag måste säga att pjäserna som 9orna gjorde om lärarna var så jävla bra, beröm till dom!
.
Maja ska sova här inatt och vi har sjukt kul :) Jag har fixat min naglar och jag blev faktiskt rätt nöjd om jag ska vara ärlig, men nu ska jag gå och duscha och fixa lite annat tills imorgon. KAN NI FATTA ATT DET ÄR SKOLAVSLUTNING IMORGON ?! För det kan faan inte jag alltså, helt sjukt :) .. Kram
Jag som fixar emil! Hahhahaha så jääkla kul. Kjol ,bh, inlägg, halsband ,löshår, lite halvt genomskinlig tröja, kort kjol och strumpbyxor! Så sjukt smexigt ;)


Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0