Dagens outfit

Ska till Sara , http://hheysaraa.blogg.se/ , med mamma och Moa :) Våra pappor är borta så passa vi på att sticka till dom och vi ska äta god mat och ha det mysigt :)
Det blev en tshirt,linne, mina urhåliga byxor och mina underbara skor och min älsklingsväska ! Och min klocka och lite sånt krimskrams, tyckte dessa kläderna såg lite somrigt ut :) Men skriver mer sen, kramisar
ps. har kanske inte vääääärldens finaste bakgrund med lådor osv, men vi håller på att flytta om i hela huset och sånt :)

Kommentarer
Postat av: linda

hejsan, jag funderar på att köpa gladiatorsandaler, tycker dock dina är väldigt fina !!

var har du köpt dom ? :)

kramisar / linda

2010-07-03 @ 14:24:24
Postat av: Melinda

hej, lite sen kanske :o

men var har du köpt din väska? , blev störtkär i den såfort jag såg den! :)

kramar / melinda

2010-09-05 @ 17:10:10

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0