3 juni

Sorry för jag inte bloggade om kläderna men jag har så sjukt mycket att göra i skolan nu så jag hinner inte det. Men jag ska försöka lägga in dom så fort jag har tid, det lovar jag! Och jag måste säga att jag älskar vädret för det är så jääääävla härligt! Solade igår och det tar skit bra så ut och sola med er :) Har varit på oran idag och badat lite men tråkmånsarna David Emil och Anton ville inte bada... Men åhhh jag vill ha en ny bikini för överdelen är helt ful :( .. Men nu ska jag träna mer på min engelskaredovisning som jag ska redovisa imorgon och jag är sjukt nervös :o ! Fan jag hatar att redovisa ..

Kommentarer
Postat av: sara

du är inte ensam. min engelska har skit svåra uttal. typ refugees (?) vet inte ens vad de betyder :( hatar det. <3

2010-06-03 @ 19:06:50
URL: http://hheysaraa.blogg.se/
Postat av: s.

min engelska hade jättesvåra ord sa elna till mig och det var det faktiskt.

jag kommer bli stekröd i huvet imorron.

jag kan inte ens uttala vissa saker :( <3

du klarar det, det gör du alltid. (L)

2010-06-03 @ 20:24:18
URL: http://sanneyyya.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har fått en helt ny bikini?

2010-06-05 @ 08:07:34

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0