15 juni

Hej allihopa! Har varit hos David näst in till hela dagen :) Vi har tvättat hans epa och sen lämna han in den på något sånt skit för han ska göra ngt, ja fråga mig inte vad. Sen vid 4 tiden gick jag till Maja en lite stund för vi skulle ner till färsinga för Julia. Emil och jag körde till blomsteraffären och köpte 2 rosor som vi skulle "ge till Julia". Usch jag orkar inte ta upp det så vi skiter i den delen. Nu ska jag snart iväg och träffa mina goa, ungar tänkte jag säga, men mina goa ... snyggingar ;) ? Jag börjar dessutom sommarjobba imon, för första gången i mitt liv. Det går säkert skit bra! Men ha det bra, kram

Kommentarer
Postat av: david<3

haha, stripes nina stripes heter det ;) <3

2010-06-15 @ 22:57:56

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0