Nya möbler :)

Hejhej! Allt bra med er? Själv har jag sjuk huvudvärk som kom från ingenstans och sjukt ont i ryggen. Även ska jag jobba imorgon och ska säga er att det tar emot jävligt mycket. Jag hatar att jobba. Iaf åkte till Ystad igår och träffade Love och mycket annat trevligt folk. Åkte hem vid halv 11 tiden och var med lite folk på kvällen :)
.
Idag har jag varit på IKEA och köpt nya möbler till mitt rum och jag är nöjd med möblerna! Nu hoppas jag att allting passar ihop med allting och med alla saker. Till hjälp att sätta ihop min ena byrå hade jag Emil som hjälp. Ärligt talat tror jag att jag ska bli snickare, hahah ! Eller inte .. Undra fan vad jag kommer få för betyg i träslöjd :| Men vi hoppas på det bästa!
Fråga mig inte hur det ser ut ..
RESULTAT !


Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0