Jag dör av värme ..

Hello sunshines! " Jag dör av värme" är nog det man får höra mest idag alltså, för sjuhundan vad det är varmt ute! Man kan inte göra någonting utan att bli helt utmattad, inte ens ute och vara sola är roligt. It's so hot outside! Aja Mathias har varit här och badat lite med mig :) Han stack precis till Oskar så nu sitter jag här och funderar starkt på att städa mitt nya rum alltså. Gud vad jag älskar det! Kan ju inte ha det stökigt nu när det är nytt liksom. Och ändå känner jag att jag är en innefis för jag inte är ute när det är så sjukt fint väder, men hallå .. Har varit ute dom senaste dagarna när det varit sol ute och ibland måste man faktiskt take a break från solen :) Ikväll vet jag inte vad som händer, men vi får se om jag bara sitter hemma och umgås med mamma och Moa eller hittar på något annat, kram!
En stor fet sol på detta! Från google, haha ..

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0