En varm dag

Tjohej! Blev väck klockan 8 idag av mitt alarm. Kände bara nej tack inget jobb idag, jag orkar verkligen inte! Så messade roger och fråga om jag fick skippa och jobba idag så det var helt okej, toppen bra! Ska jobba på onsdag istället och tjäna nån hundring till. Istället har jag solat lite, räknat matte och städat poolen med Mathias och Moa :) Blev faktiskt bra ändå! Så fyller poolen idag så kan man ju hoppas på att den är fylld till imorgon kväll :)
.
MIN TAPET ÄR UPPE NU, ni anar inte hur snyggt det blev. Tror jag flyttar in på det nya rummet i helgen, gilla!
Jag har rätt dålig humor ;)

Kommentarer
Postat av: sanne carlsson :D

kan du inte fotta dina nya tapeter ? :)

saknar dig, <3

2010-07-06 @ 11:24:18
URL: http://sanneyyya.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0