KÄRLEK

När man är kär, så är man förälskad i den personen. För att han/hon är underbar. För att den har utmärkt sig från mängden. Man ska få älska den man älskar, utan att alla ska hålla på och kommentera hur förhållandet är. Det är inte folket som bestämmer. Det är dom 2 som är tillsammans. Folket är inte tillsammans med dom, det är dom som är tillsammans och det är dom som bestämmer hur dom vill ha det. Jag vet inte varför allmänheten ska bry sig om allting. Är det avundsjuka? Eller rena rama hatet? Jag har ingen aning. Men jag vet, att man inte alltid få vara sig själv. Det är sorligt, och tro mig, det kan såra. Väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: emily

Om det handlar om dig & Mathias, så ska alla andra skita totalt i det, det e bara avundsjuka allt ihop du och Mathias e så otroligt söta tsm! Ni är som piff och puff, kling och klang och ja det ska vara ni! alla andra kan ju bara stänga luckan och acceptera det :)

2010-12-07 @ 16:46:03
URL: http://smiiily.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0