JAG VILL HA EN STOR BLOGG

Tänk och ha en stor blogg, man kommer på internetssidor, tidningar osv. Jag undrar egentligen vad som får dom att bli så"kända". Hur dom blev det från första början. Molly Rustas kan jag egentligen förstå. Hon är vacker och otroligt fina bilder. Det är sånt man vill ha som bloggläsare, bilder, men Lisa är också jätte vacker. Måste man vara vacker för att vara känd bloggare? Kenza har en underbar personlighet och är vacker hon också. Jag har bara lite gott och blandat, inkludera mig själv. Det kanske inte räcker till? Nej jag vet inte. Men det är ju såklart att jag vill ha en stor blogg med tusentals besökare. Jag är glad om jag bara får några undra. Jag förstår bara inte hur man blir stor.  Kram

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0