FÖR JÄVLIG

Bild: Today, såg jag ut såhär. En sliten tröja och ett par sköna tajts!
.
Hej mina underbara bloggläsare! Usch dom två senaste dagarna har inte alls varit en höjdare, det är anledningen till att jag inte bloggat alls för mycket! Ska samla ihop lite kläder från olika ställen och ha det på lager fall i fall ni vet. Nu över till något helt annat. Min dag.. hmm, har varit i skolan såklart, och där fick vi reda på lite av betyg. A little bit disappointed, fast jag kanske egentligen inte ska vara det? Nu ska jag sova bort denna skit dagen. Fast egentligen har hela dagen är inte skit, jag och min älskling har sammanlagt 13 månader idag. Så jäkla många pussar på det. Många kramisar till er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

var har du köpt den tröjan? ;)

2010-12-16 @ 10:19:09

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0