träna träna träna !

nu har jag gjort alla övningar jag har kommit på osv , hoppas hopp rep och varit ute en runda och gått en lång runda ! så ska jag gå och stretcha och sen hoppa in i duschen , välja kläder och sen nanna sött , och kanske ringa min söta älskling som jag saknar :) puss på dig älskling !  men jag har fått en bra början på min träning och ska göra den varje dag nu , jag ska försöka iaf , verkligen för jag måste bli smalare till stranden alltså , fan ! jag har så jävla dålig självförtroende att jag blir sjukt sur av det och det går ut över mathias , jag ska bättra mig älskling det ska jag , jag ska försöka ! men nattinatt på er , kram

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0