tappat läsare

min statistik har sjunkit med 10 pers ungefär , inget roligt ... har jag så tråkig blogg , kanske för att jag inte uppdaterar så mycket , eller så är den tråkig , ja jag vet inte ..

dagen idag ; vakna vid halv 11 av att vi skulle äta frukost , fixa oss lite och checka tv sen så åkte vi till färsinga för samling med älsklings handbollslag eftersom dom skulle spela , så körde vi till lund färs och frosta sparkbank arena och vi kom in i a-hallen så var där en skiiiiit stor läktare och så in i b och där var inga sittplatser, dööööööööööö ! aja, och jag måste säga att jag ville döda han jävla gubben som stod och skrek hela tiden och banka i planken , gahh och domarna var helt och hållet värdelösa , mathias stod och tjafsa lite och sen frågade domaren " ska ni ha ert avkast? " mathias bara " jatack " sen fick han 2 minuter , sjukt ! man ville bara skjuta domarna alltså , och stämningen mellan lagen var ju inte allt för bra.. aja ! nu ska jag sticka hem och käka taco sen kolla på en bra film med min underbara älskling , kram på er



Kommentarer
Postat av: gfkfkj

NEJ! rolig blogg :)

2010-04-20 @ 19:07:54

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0