mitt smink !

jag har fått lite frågor om hur jag sminkar mig , så jag tänkte berätta det nu och visa vad för något jag har och hur jag gör det :)
1. jag tar dream matte mousse på kinderna,näsan,hakan och pannan , fast det ska helst inte vara för mycket eftersom det blir väldigt för mkt med det + brunkräm och puder !
2. sen tar jag true match brunkrämen , fast det är bara pyttelite !
3. tar puder över de
4. jag brukar inte använda den vita mascara underlaget i skolan , men isåfall om jag tar den tar jag på flera lager och låter det torka lite och sen tar på den svarta , då fäster den svarta bättre :) annars i skolan tar jag bara på mascaran utan det vita ! om det kommer lite mascara över och under ögonfransarna tar jag en topps och smink borttagning och sen tar jag en liten pensel och tar pudret och tar det över och under så det inte ska vara fläckigt där , för det är verkligen inte fint :) sen var det klart !

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0