min helg i ett inlägg !

och nu räknar jag fredag som helg !
fredag ; jag gick till älskling efter skolan sen slöa vi som vanligt sen skulle vi till hans släkt och äta pizza , kanske inte världens godaste pizzor och jag tänkte dock inte på att jag inte tålde såsen som var på pizzan så jag fick sjukt ont i magen , inte okej .. aja sen stack vi till tivolit som var här i sjöbo och kolla om min syster var där men det var hon inte , men sen mötte vi henne på väg hem , ärligt talat kommer jag inte ihåg mer av fredagen , vi gick hem till mig sen iaf :)
lördag; älskling skulle till skolan för att hjälpa till där eftersom dom hade öppet hus , så jag gick i stan med johanna så länge , det var skiiiit länge sen vi träffades ! och måste säga att hon tog hål i örat där uppe ni vet , jag tog en bild men jag kan inte lägga in den , så ni får en google bild som förklaring , haha ..
fast johannas öronhänge var mycket finare !
sen åkte jag och älskling hem , kolla lite i byn så vi gick ner till unos , igen vi är värsta stamkunder där haha , sen åkte vi hem , tog av smink och sen cykla vi hem till älskling och fixa oss sen drog vi till linn och festade med en massa roligt folk , tack för kvällen alla ! det var min lördag ,
söndag; idag har jag shoppat med mamma hela dagen ! köpte en massa saker men jag hinner inte lägga in dom nu för nu ska jag duscha sen nanna , kram

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0