majblommor !

efter skolan stack jag till unos med maja och kolla på .. eller det är hemlig eftersom den personen läser min blogg , hihi ! och vi kolla på klänningar , GUD jag hittade världens finaste och den passa , fast den var lite lång men det fixar vi , jag och mina taxben .. jag har så sjukt korta ben alltså ! sen har jag nog tillbringat mest av min dag på ica , min syster och kompis satt och sålde majblommor där så jag var ett litet stöd och satt och skratta åt efterblivna människor och sura tanter , inte kul haha ! och sen cykla jag hem sen med mamma igen till ica för hon skulle handla och då fick jag en mjukglass , jag vet att jag ska träna , min träning kör nog igång nästa vecka , och då ska jag simma , jogga och övningar ! men ni vet nog att jag kommer ge upp , men men .. jag vill inte vara en jävla tjockis som går runt på stranden med över feta lår , eller jag är kanske inte tjock om magen , men mina lår är världsstora .. skitsamma .. ska ut och gå med mamma nu , kram !




Kommentarer
Postat av: Hampe

Om du vill få "smalare" lår köp dom skorna på reklamen (Y) för att det finns knappt ngn övning där du får smalare lår nästan bara tvärtom där man tränar låren men då blir dom större :P

2010-04-15 @ 22:39:44

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0