inget kul april skämt !

jag måste berätta att när jag kom hem till mathias så såg jag att min cykel var borta , jag bara " MATHIAS MIN CYKEL ÄR BORTA ! " han bara " nej då , den står  säkert därbak " så sprang jag bak och kolla om min cykel stod där jag bara " MATHIAS , MIN CYKEL ÄR INTE DÄR , DEN HAR BLIVIT SNODD ! MINA FÖRÄLDRAR KOMMER DÖDA MIG " jag såg liksom ingenting för det var helt svart , men så han bara " älskling , april april ! " så hade han gömt den , åh .. fyfan vad skrämd jag blev alltså , det var inte okej !

Kommentarer
Postat av: sanne carlsson.

HAHAHAHAHAH !



hahaha, jag kajn inte säja merän : HAHHAHAHAHAAHHA :D:D:D:D <3

2010-04-02 @ 15:29:03
URL: http://www.sanneyyya.blogg.seblogg.se

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0