igår ; match -> till oscar !

stack och mötte mia igår hemma hos henne , vi vandrade sedan vidare till färsingaskolan och kolla på p93/ älskling och oscar , de var nog den roligaste matchen jag sett ! alltså andra lagets målvakt spelade sin första match och så fick han utvisning , han bara " varför ? " så sa tränaren till dommaren att han kunde förklara men det kunde han inte och fortsatte vissla med visselpipan , en massa utvisningar , andra lagets tränare blev utvisad men vägra gå där ifrån , jag kallar det: kaosmatch ! efter kaoset vandra mia,mathias,oscar,hanna,julia och jag hem till oscar och satt och snacka inne på hans rum , sen kom minna och lovisa med ! sen kolla vi på världens sämsta film i hela världen , se inte tropic thunder , möjligtvis killar som har dålig humor och så gillar helt sjuka filmer , då är den helt perfekt! vid halv 2 tiden var jag och älskling hemma igen , tog en liten kvällsfika eftersom vi var sjuk hungriga sen nanna vi sött vid halv 3 tiden ,  kram
eftersom min mobil är helt störd så kan jag inte lägga in bilder från igår , kan se om jag kan senare

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0