hejsan !

skolan idag då , orkar inte säga något om det mer än att killarna i vår klass borde växa upp lite och inte springa runt med ett ryggstöd från en bänk , åh ! så omoget .. iaf , efter skolan så cykla vi hem till maja, lästa lite frida tidning , fan jag inser att jag älskar verkligen frida tidningarna , hihi ! sen kom matilda hem sen gick vi en lång runda .. alla ville bara lägga sig ner och gråta eller något , åhhh vad trötta vi var !sen cykla jag till mathias , när jag cyklade hemmötte jag felicia,sanne och robin så satt och snacka med dom ett tag :) nu sitter jag här och funderar på att äta eftersom jag inte gjorde det idag , dumt av mig , men jag åt inte hos maja och inte hos mathias , aja ! nu ska jag försöka kolla mim facebook men den fuckar som faaaaaan ! ha det bäst kram

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0