förlåt för dålig uppdatering !

igår; mia,jag och älsklingen stack hem till honom och kolla på film sen följde vi mia hem och sen gick vi hem och nanna :) och mia har köpt super duper snygga skor  !
planer för idag ; ska fixa  mig nu sen vid 6 tiden åker vi till släkten och firar lite påsk , sen ska jag på fest hos nathalie och antagligen sover jag hos älsklingen efter fester :) jag är jätte dålig på att blogga verkligen men jag har så mkt att göra på dagarna och på kvällarna att jag inte hinner skriva , förlåt förlåt förlåt ! kram på er

Kommentarer
Postat av: miasmedberg

absolut älska skorna!

2010-04-03 @ 22:04:14
Postat av: saraa

nä men lite är den ju? :D <3

2010-04-04 @ 20:52:16
URL: http://hheysaraa.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0