förlåt för dålig uppdatering !

förlåtförlåt för dålig uppdatering , men ibland har man inte tid med allting här i livet och om jag ska vara ärlig tar jag det jag älskar före min blogg ! så igår så träffa jag min älskling och vi tog en tur in till unos , jag bad han pröva lite kläder eftersom vi har 7 månader på söndag så ville jag köpa något och nej nu är det inte lika kul när han ska få de , men ni får se vad han får sen på söndag eller måndag , hihi ! och just det vi lämna in våra fina armband också så vi ska hämta dom i morgon och jag har ristat in mathias och han har ristat in nina ,aw jag tycker det är skit sött alltså ! sen så gick vi hem här åt och sen bedrog vi oss ut på en jogging runda , och precis nästan innan vi var hemma börja det spöregna , och vi sprang allt vad vi palla hem ! fyfan , det var min dag , hoppas ni har haft det bra ! :) kram

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0