för er killar !

ett bra wax som jag vet att många killar använder och som dom tycker är bra , och även min pojkvän använder de ! är det gröna d:fi waxet och om det ska bli extra snygg så platta de , även om ni tycker det är bögigt eller vad ni nu tycker så är det inte de , det är 1000 tals killar som plattar sitt hår ! så var inte rädd för det! och sen ta i waxet och dra ut de till topparna ..
dessutom tycker jag inte att ni ska använda dax wax eftersom många tappar mycket hår av det och om ni nu tar det ska ni ta det i blött hår ! det var ett litet tips till er killar :)

Kommentarer
Postat av: tånnan

hahahaha ofta :P inget bra tips tkr jag ^^ ska hellre ner i hårbotten och man ska blanda det gröna d:fi med ett annat bra vax så blir det mkt mkt bättre ;)

2010-06-05 @ 21:57:21

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0