därför ska man inte ..

..plugga, för då blir det så här fula märken haha, nej jag skoja men jag satt och skrev och så blev det så här .. rätt fult ! har kämpat med min engelska bokrecension men det går fan inte , älskling hjälp ? (A) och en sak till min dag fortsatte med att jag cykla till min älskling och fika och spela lite cs , fyfan vad irriterad jag blir när allting inte går som jag vill , typ när dom dödar mig gång på gång på gång .. men när jag dödar någon blir jag så jääävla glad , haha ! :) men nu ska jag hoppa in i duschen , blev ingen jogging runda idag eftersom jag är förkyld, jag fick inte jogga för mina föräldrar , vi får se om det blir imon hihi  :) och gud vad många inlägg jag har lagt in idag , lite jobbig , aja ! kram
ser ni märket ? hahahha , älskar armbandet  tack älskling ! 


Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0