dagen idag!

idag har jag varit i skolan och vi hade världens jobbigaste idrott ! men dock var det ojämna lag så vissa i mitt lag bara la av så ja , jag fick vara inne hela tiden så jag tror vi förlora ganska stort , alltså vi körde 3 sporter :) jag har varit så sjukt trött idag alltså ! sov nästan på rasten , och det var inte bara jag , måste varit en tröttdag eller något ? efter skolan hänge linus och stephanie så vänta dom lite med mig på busstationen eftersom jag väntade på min älskling sen kom så sen gick jag och han till unos och då köpet han världens stekigate brillor , hihi ! och jag pröva en jacka och visade en klänning som jag verkligen måste ha ! ja, sen gick vi hem sen åt vi sen skulle han på träning så jag cykla hem då såklart och gjorde min läxa klart , har skrivit sex jävla sidor om den skirvuppgiften vi har till imorgon , sjukt drygt ! men nu ska jag ut och röra på mig lite ! hörs sen , kram

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0