badet i hörby !

idag var jag,mamma,älskling,moa och hennes kompis på det nya badet i hörby :) alltså jag tyckte det var jätte litet , men där var en klättervägg och lite sånt skit .. jag och mathias tröttna på det efter ett tag faktiskt , men så bestämde jag mig för att träna lite,  så mathias var min tränare då och vi bestämde att vi ska simma en dag i veckan eftersom man tränar alla muskler i hela kroppen på att simma ! men jag simma faktisk 1,5 km.. sån träning .. åh vad heter det .. när man simmar snabbt sen sakta sen snabb sen sakta ? .. aja , jag tror ni fattar :) bilder kommer sen !
kram

Kommentarer
Postat av: mathiasälskling <3

intervaller babe :D <3333

2010-04-01 @ 20:09:13

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0